شایان شایان ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شایان عشق مامان و بابا

شایان برنده مسابقه اسکیت

1393/7/12 10:42
نویسنده : مامان شبنم
320 بازدید
اشتراک گذاری

spongebob glitters

سلام به همه دوستان عزیز و یه سلام گرم به پسر خوشگل و قهرمان

بله پسرم شما روز 93/7/3 تو سالن رضازاده مسابقه اسکیت داشتین که اون روز مقام دوم رو در رده خردسالان کسب کردی . البته خودت که قبول نداری و همش میگی من اول شدم و با اخم به من میگی مامان من که اول شدم چرا دروغ میگی دروغ چی !!!!!(لغت جدید از پسر گل من )

اون روز با هم رفتم مسابقه و تو قسمت رکورد دور سالن شما اون مسافت رو تو 49 ثانیه طی کردی ولی نفر اول که از شما یه سال هم بزرگتر بود تو 34 ثانیه مسافت مربوطه رو طی کرد و بقیه شرکت کننده ها تو 56 و 58و62 و .... ثانیه اون مسافت رو طی کردن .و این جوری بود که خوشگل مامان نفر دوم تو رده خودش شد .آفرین گلم .

ولی بگم از ماجرای اول شدنت که خانم هاشم زاده (مربی) یه مسابقه بین گروهها گذاشت و شماها (شما و سبحان و یه نفر دیگه )که هم گروه  بودین با هم مسابقه دادین و  شما تو اون گروه اول شدی و ورد زبونت شد که دیدی اول میشم . اخه من خیلی زرنگم .خندونک الهی مامان فدای اون شیرین زبونیات بره .بوس که اینقدر شیرین زبون شدی . 

و فدراسیون به نفرات اول و دوم یه لوح تقدیر دادن ؟؟؟سوالواقعا دستشون درد نکنه شرمنده کرده بودن!!!!و من و بابایی هم تصمیم گرفتیم که از این شرمندگی در بیاییم و بجای فدراسیون خودمون به شما جایزه بدیم و یه ماشین گرفتیم و به شما جایزه دادیم .

روز شنبه وقتی مهد رفتی تو سالن به خانم مدیر (خانم توکلی ) و خانم مربی (خانم صیامی )  بلند بلند می گفتی که خانم من مسابقه دادم و اول شدم و خانم مدیر هم دستش درد نکنه و طی مراسمی شما رو  تشویقت کرده و یه ماشین خوشگل جایزه داده بودن که واقعا دستشون درد نکنه و من از اینجا از ایشان تشکر می کنم .

راستی مامان جون و باباجون هم به این مناسبت واسه شما یه دست لباس راحتی سبزرنگ گرفتن که بهت خیلی میاد . دستشون درد نکنه  که واقعا شرمنده کردن .

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان بهناز
12 مهر 93 20:33
آفرین مرحبا به این گل پسر که اول شدی عزیزمشایان جون اول و دومی زیاد مهم نیست مهم اونه که تو تمام تلاشت رو کردیواز نظر همهاطرفیان این مهمهانشالله تو همه کارهات اول بشی .دوست دارم بوووووووووووووووووووس
مامان شبنم
پاسخ
سلام بهناز جون ممنون از لطفتون . من هم میگم که اول و دومی فرقی نداره ولی مگه تو گوشش میره . از طرف من اون دختر شیطونت رو ببوس
مامانی رسا گل پسر
14 مهر 93 12:58
آفرین به این پسر ورزشکار ما امیدوارم همیشه تو زندگیت موفق باشی آقا پسر گل دست مامان جون ومامانت اینا هم درد نکنه به خاطر کادوهاشون میبوسمت گلم
مامان شبنم
پاسخ
سلام مرسی خاله جون من هم از هم اینجا روی ماه شماو رسا جون رو میبوسم
فروشگاه دایانا
17 مهر 93 13:14
شایان جون روز کودک مبارک ورزشکار هم که هستی. آفرین به شما و مادر و پدر عزیزت دست هم رو بگیرید بیایید تو سایت من مطمئن باشید دست خالی نمی رید بیرون