شایان شایان ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

شایان عشق مامان و بابا

تولد تولد تولدت مبارک

1393/5/12 8:34
نویسنده : مامان شبنم
285 بازدید
اشتراک گذاری

 

شایان جونم فردا 13 مرداد ماه تولد شما عزیز مامان هست که پیشاپیش تولدت رو تبریک میگم .

پسرم شما امسال 5 سال رو تموم می کنی و وارد 6 سالگی میشی و از مهرماه امسال اگه خدا بخواد به پیش دبستانی میری و مرحله جدیدی از زندگی شیرینت رو آغاز می کنی .پسرکم وقتی فکر می کنم احساس می کنم چقدر زود بزرگ شدی مثل اینکه همین دیروز بود که به دنیا اومدی و یواش یواش شروع به رشد کردی و اولین کلمه ای که به زبون آوردی ماما - بابا بود الهی قربون اون زبون شیرینت برم و همینطور ادامه دادیم چقدر سخت بود شب بیدار موندن و یا ... ولی زود گذشت چون امید هست و امید باعث میشه که پدر و مادر سختی ها رو زود فراموش کنه و هر لحظه منتظر یه عکس العمل جدید از فرزندش هست که چهار دست و پا بره بعد راه بره و بعد از اون بتونه که بدوه و یا اینکه کلمه جدیدی رو به زبون بیاره و شعر بخونه و .... دریغ که عمر ما میگذره و تو پسرکم بزرگ میشی . خوشحالم که ما تونستیم دست در دست هم شما رو  صحیح و سالم به این سن برسونیم و به امید سالهای بعد از این که بتونیم شما رو فردی تحصیل کرده و موفق و صالح و سالم تحویل جامعه بدیم . و به این مناسبت من و بابایی تصمیم گرفتیم که یه جشن تولد برات بیگریم و امیدواریم که بهت خوش بگذره و بتونیم لحظات شادی رو برات به ثبت برسونیم. امید اون رو داریم که روزی جشن تولد 100 سالگیت رو در کنار خانواده خودت جشن بگیری .به امید اون روز 

عکسهای مربوط به جشن تولد رو هم بعدا میذارم  فعلا خیلی کار دارم عزیزم .  می بوسمت بوس بوس بوس

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان شایلین
12 مرداد 93 23:59
تولدتولد تولدت مبارک بیا شمعها رو فوت کن که 100 سال زنده باشی . شایان جون از صمیم دل تولد 5 سالگیت رو تبریک میگم ، انشالله زیر سایه بابا مهران و مامان شبنم همیشه شاد و خوشبخت زندگی کنی
مامان شبنم
پاسخ
سلام خاله جون ممنون که به یادم بودی . انشالله جشن تولد یک سالگی شایلین جون . می بوسمت از راه دور بوس بوس بوس راستی خاله از طرف من اون دختر ماهت رو هم ماچ کن
مامان رسا
13 مرداد 93 20:23
شایان جونم تولد 5 سالگیت مبارک آقا پسر ناز ایشا... تولد 110 سالگیتو جشن بگیری شبنم جونم به شما هم تبریک میگم به خاطر این پسر گلت که امروز تولدشه همیشه سلامت وشاد باشید دوستون دارم این دو تاشاخه گل هم تقدیم شایان جون ومامان گلش
مامان شبنم
پاسخ
سلام آرزو جون ممنون از لطفتون . امیدوارم که شماهم در کنار هم لحظات خوشی رو سپری کنید و همیشه شاد و سلامت باشید. دوستون دارم و پسر کوچولوی نازت رو هم از طرف من ببوس .
مامان آرزو
20 مرداد 93 14:12
شبنم جون ما منتظر عکس ومطلب تازه از شایان جونمون هستیم آخه دلمون خیلی تنگ شده واسش دست بجنبون سلام آرزو جون به روی چشم این چند روز کارهای تولد شایان جون تمومی نداشت و سرم به اون گرم بود و بالاخره تموم شد اگه بری وبلاگ رو ببینی عکس ها رو براتون گذاشتم .
مامان شبنم
پاسخ
سلام بهناز جون از اینکه به وبلاگ شایان سر زدی و عکسهاشو دیدی ازت تشکر می کنم . جاتون خیلی خالی بود ولی بخاطر دوری راهها آدم شرمنده اقوام میشه . خاله خاله ببین مامان و بابام از دیروز منو کلاس اسکیت گذاشتن جات خالی دیگه روزهای زوج اصلا وقت سرخاروندن ندارم . صبحها میرم اسکیت بعد از ظهر ها میرم کلاس زبان . شب هم خسته و کوفته میام می خوابم ولی کاریش نمیشه کرد چون خودم خواستم که برم آخه بقیه باشگاهها یا ساعت تعلیمشون روزهای فرد و تو اوج گرما (ساعت 3) بود یا اینکه راه باشگاههش دور !!!! خاله جون از اونجایی که خودت میدونی من اعتماد به نفس بالایی تو کارها دارم و هرکاری رو بخوام انجام بدم و کسی حریف من نمیشه حتی مامان و بابام و...... تو کلاس اسکیت هم خانم مربی میگه تو خیلی زرنگی و اعتماد به نفس بالایی داری و زود می خوای یاد بگیری . درس دو جلسه تو یه جلسه یاد گرفتی این یعنی چی خاله ؟؟؟؟ خاله اون دختر نانازت رو از طرف من و مامانم بوس کن . بیارش اردبیل باهاش بازی کنم . WebSite : http://shaylin92.niniweblog.com