شایان شایان ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

شایان عشق مامان و بابا

عکس های تولد گل پسرم

1393/5/21 13:18
نویسنده : مامان شبنم
1,688 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسرم 

امیدوارم که جشن تولد بهت  خوش گذشته باشه و این هم عکسهای  مربوط به جشن تولد و . . . 

از همه دوستان وبلاگی به خاطر بی کیفیت افتادن بعضی از عکس ها عذر می خوام آخه تو اون شلوغی هر کاری می کردم یکی از بچه ها درست نمی نشستن و دایم در  حال ورجه وورجه کردن بودن . او موقع بود که واقعا قیافه من و زندایی شایان دیدن داشتخستهعصبانیعصبانی

شایان پسر در محوطه زبانکده با ذوستاش 

و این هم عکس های تولد 

اسامی دوستای شایان جون از راست به چپ : امیر محمدجون -فربدجون - ماهان جون پسردایی عزیز شایان - گل پسرم - عسل جون دختر عموی عزیز شایان جون - صنم جون - یاسمین جون - آناهیتا جون دختر عموی عزیز شایان - ردیف جلو از  راست به چپ : رها کوچولو که پشتش رو به دوربین کرده - الیسا جون - آیلین جون و الی آی جون  و البته فرهام جون و داداش کوچولوش فرزام جون که متاسفانه تو عکس نیستن که اینجا از همشون تشکر میکنیم که به جشن شایان جون اومدن وما رو شرمنده کردن و با اومدنشون به او جشن شیرینی بیشتری بخشیدن 

این هم هدیه مامان و بابا واسه شایان خوشگل و شیطون

الهی فدای اون ژست اسکیتت برم که هنوز بلد نیستی ازش استفاده کنی انشالله میری کلاس و یاد میگیری گل پسرم 

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان و بابا
21 مرداد 93 13:29
سلام من حديث جونم عسل مامان و بابام من چهار ماه ام يعني امروز چهار ماهمو تموم كردم و رفتم 5 ماهه من تازه وبلاگ باز كردم خوشحال ميشم كه بهم سر بزنيد بياييد هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان آرزو و بابا سجاد
27 مرداد 93 23:41
عزیز دلم تولدت مبارک چه عکسهای خوشگلی چه گل پسر خوشگلی ماشالله
مامان شبنم
پاسخ
سلام خاله جون شما لطف دارين ، رسا جون رو ببوس
میخک/دختر عموی فرهام/
19 شهریور 93 14:23
پسر نازی دارین
مامان بهناز
29 شهریور 93 0:28
چه عکسهای خوشگلی شایان گلی .این عکس آتلیه ات رو خیلی دوست دارم ژست خوشگلی گرفتی عزیز خاله.دست مامان و بابا هم درد نکنه حسابی زحمت کشیدن و واست یه جشن به یاد موندنی گرفتن
مامان و بابا
30 شهریور 93 16:11
سلام من حديث جونم به من هم سر بزنيد خوشحال ميشم.
مامان شبنم
پاسخ
سلام حدیث جون حتما