شایان شایان ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

شایان عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1393/2/24 9:37
نویسنده : مامان شبنم
128 بازدید
اشتراک گذاری

شایان عزیز پسر مهربان و دوست داشتنی من . از اینکه دیر شروع به تهیه این وبلاگ کردم معذرت می خواهم .ولی از این به بعد سعی می کنم تمام لحظات زندگیت رو به تصویر بکشم و دراین وبلاگ قرار بدم تا در اینده وقتی بزرگ شدی بتونی اون رو بخونی و تماشا کنی و این یک یادگاری باشه از یک مادر به فرزند عزیزتر از جانش .

 به روایت تصویر

     شایان 3 روزه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                           محبت  بوس  محبت  بوس     

     شایان 10 روزه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                           بوس  تعجب  آرام  بوس                                                 

  شایان چهل روزه

 

 شایان چهل روزه

 

 

 

 

 

 

     شایان 47 روزه

 

 

 

 

 

                                                                          بغلبغلبغلبغل         

 

       شایان 53 روزه

 

 

 

 

 

 

 

     پاییز 88 اخه عزیزم چه قدر اینجا ناز شدی

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                               خندونک  خندونک  خندونک  خندونک

 

  شایان توی اطاقش و پیش عروسکهای دوست داشتنیش بوس

  الهی مامان فدات بشه فکر می کنی دوست   دخترته!!!!!! تعجبسوال

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

                                                                          محبت  محبت  محبت  محبت

    شایان وقتی لوس میشه !!!!!محبتمحبت

 

 

 

 

 

 

          شایان وقتی گشنه میشه  قیافش دیدن داره تعجب

          اخه بابا چیکار کنم من گشنمه به من شیر بدین گریهگریه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان شایلین
23 اردیبهشت 93 12:53
سلام شایان جون عزیز خاله وبلاگ جدیدت مبارکا باشه گل پسر .دست مامان شبنم درد نکنه .چه عکسهای خوشگلی جیگر شدی شازده