شایان شایان ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

شایان عشق مامان و بابا

یک روزتعطیلی خوب

1393/2/27 9:38
نویسنده : مامان شبنم
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم  امروز صبح  مورخ 26/2/93 سر صبحانه بابا مهران پیشنهاد داد که  واسه گردش و تفریح بریم  منطقه گردشگری فندقلو .  ما هم از این پیشنهاد بابا جون استقبال کردیم و وسایلمون  رو جمع کردیم  و واسه نهار  و گردش رفتیم فندقلو . اونجا بود که  تصمیم  گرفتیم  که اول  سوار تله کابین فندقلو  -  حیران  بشیم و از اونجایی که شما اولین بار بود سوار تله کابین می شدی خیلی خوشحال بودی ، خلاصه جونم برات بگه که اوایل حرکت می ترسیدی ولی یواش یواش ز اینکه  توی یه  کابین مابین هوا و زمین  حرکت می کردی  خیلی  ذوق  زده شدی و وقتی گردنه حیران رو میدیدی به ذوق و شوقت اضافه می شد  خلاصه که حسابی کیف کردی واز اونجا هم اومدیم تو منطقه  گردشگری و اونجا ناهار مون رو  خوردیم و شما با یه پسر بچه بنام نیما دوست شدی و تا دلت بخواد توپ بازی کردی و بعد هم رفتیم مابین گلهای بابونه و اونجا قدم زدیم و چندتا عکس گرفتیم که در ادامه عکس ها تو برات می ذارم .

 شایان سوار تله کابین میشه  !!!

 

شایان ذوق زده داره اطراف رو نگاه می کنه و یه کمی هم می ترسه !!!! خندونک

 

کی گفته؟ من اصلا نمی ترسم !!!! سوالسوال

 

شایان در  جنگل فندقلو

 

شایان بین گلهای بابونه در فندقلو

الهی فداش بشم اینجا داری این گلها رو به من می دی . دستت درد نکنه پسرم ، خودت مثل گل هستی محبت

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان بهناز و بابا نادر
27 اردیبهشت 93 23:36
به به چه عکسهای خوشگلی شایان جون خدارو شکر به همه تون خوش گذشته انشالله همیشه به گردش و تفریح عزیزم دلم واسه اون شیرین زبونی هات تنگ شده انشالله زود زود مدیگه رو ببینیم دوست دارم میبوسمت
مامان شبنم
پاسخ
سلام خاله جون بله خیلی خوش گذشت جای شما خالی . من هم دوستت دارم بوس بوس بوس