شایان شایان ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

شایان عشق مامان و بابا

شایان میره کلاسه زبان

1393/4/10 8:56
نویسنده : مامان شبنم
245 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر گلام امروز یعنی 9/4/93 شما اموزش تخصص زبان انگلیسی رو شروع کردی . من که اولش خیلی می ترسیدم که از کلاس زبان استقبال نکنی ولی خوشبختانه وقتی دنبالت اومدم با خومشرویی اومدی پیشم و گفتی مامان پیش پس فردا من رو این کلاس بیاری آخه من خیلی دوست دارم . آفرین به تو پسر باهوشم امیدوارم که در تمام مراحل زندگیت موفق و موید باشی .
پسندها (2)

نظرات (1)

مامان شایلین
10 تیر 93 17:02
آفرین به این گل پسر که داره میره کلاس زبان شایان جون انشالله در تمام مراحل زندگیت موفق باشی.میبوسمت خاله
مامان شبنم
پاسخ
سلام ممنون خاله که همیشه به وبلاگ من سر میزنی با نظرات پر از مهرت ما رو خوشحال می کنی . آره خاله جون کلاس میرم و مربی هم خیلی از من راضی هست . خاله یواش یواش همه زبونها رو یاد گرفتم که مامانم و بابام به هر زبونی با هم صحبت کردن متوجه شدم (فارسی - ترکی آذری - ترکی استانبولی - این هم انگلیسی )مونده فقط عربی اونم تو مدرسه یاد می گیرم . دیگه نمی تونن سرم کلاه بذارن . بیچاره مامان و بابام